jueves, 31 de julio de 2014

RUTA '14

Aquest any els "ruteros" hem anat de ruta pel Berguedà i el Bages, ja que per a contemplar les meravelles de la naturalesa no cal anar gaire lluny de casa.

El primer dia de ruta vam anar des de la plaça de Santa Maria de Casserres fins a Olvan tot recorrent diversos pobles entre els que hi ha Gironella i Cal Bassacs per camins de terra per tal d'anar el dia següent a les instal·lacions d'Indòmit.

En el segon dia vam anar a fer l'activitat estrella de la Ruta, els quads, que van resultat tot un èxit malgrat la pluja que queia.

Ben acabat amb els quads i d'haver-nos enfangat fins el coll ens vam dutxar i vam anar directes cap a "Cal Rosal" per tal d'agafar un bus que ens duria a la nostra destinació següent: Sallent.
El lloc on hi vam passar la nit era el local dels Roques Albes, l'esplai de Sallent.

A Sallent,  ens vam posar les sabates de caminar i ens vam dirigir directes a la casa de Colònies "La Figuera", on ens hi esperaven la resta de Xiruques.

L'últim dia de la nostre ruta d'aquest 2014 ens vam quedar  relaxant-nos a la mateixa casa de Colònies mentre gaudíem de la piscina i l'aire lliure fins que finalment i després d'haver fet un gran dinar van venir els pares a buscar els nens a la casa de Colònies.

I aquí s'acaba la ruta, una experiència inoblidable per a tots que va treure el millor de nosaltres!